Είχα την τιμή πριν λίγο καιρό να συμμετέχω στην εκπομπή “Ασφαλιστικό Μαγκαζίνο” του κ. Αριστείδη Βασιλειάδη. Μιλήσαμε για την αξία της Ανάλυσης Ασφαλιστικών Αναγκών και τη χρησιμότητάς της για τον καταναλωτή.
Σημείωσα ότι
“Πρέπει να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να αγαπήσουν το θεσμό της ασφάλισης και να αποκτήσει το επάγγελμα του ασφαλιστικού συμβούλου το κύρος που το αξίζει, που δεν το έχει αυτή τη στιγμή. Θεωρώ ότι ο μόνος τρόπος για να το πετύχουμε αυτό είναι οι άνθρωποι να αποκομίζουν το μεγαλύτερο δυνατό όφελος της ασφάλισης. Αυτό για να γίνει πρέπει να συμμεριστούμε τις ανησυχίες τους, τους προβληματισμούς τους, την έλλειψη γνώσης που υπάρχει και να μην τους κατηγορούμε ότι δεν έχουν έχουνε συνείδηση ή ότι δεν μπορούν να καταλάβουν.
Πιστεύω ότι όλοι μπορούν να καταλάβουν και κανείς δεν θέλει να χάσει ούτε το σπίτι του, ούτε να ταλαιπωρηθεί σε μία επέμβαση αλλά και να μεριμνήσει για τα παιδιά του σε περίπτωση που κάτι συμβεί. Πρέπει με αγάπη να συμμεριστούμε τις ανησυχίες και τους φόβους τους και να προσπαθήσουμε να τους επικοινωνήσουμε πόσο μεγάλο όφελος μπορεί να έχει ο καταναλωτής από την ασφάλιση.
Σε κάθε συναλλαγή που είναι δίκαιη το μεγάλο όφελος το έχει ο πελάτης, πάντα ο μεγάλος κερδισμένος είναι ο πελάτης. Στην ασφάλιση ειδικά που έχει τεράστιο κοινωνικό προφίλ κατά την άποψή μου και μπορεί να προσφέρει σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο κοινωνική υπηρεσία πρέπει να είμαστε μαζί. Να αγκαλιάσουμε τις αμφιβολίες των πελατών μας και να τους φέρουμε κοντά στην ασφάλιση, συμμεριζόμενοι τους προβληματισμούς τους και είμαι σίγουρος ότι αν το κάνουμε με αυτήν τη διάθεση, το όφελος για όλους θα είναι μεγαλύτερο αλλά και μακροχρόνιο, που είναι το πιο σημαντικό από όλα.”
Ολόκληρη τη συνέντευξή μου μπορείτε να τη βρείτε εδώ.